Pages

Sunday, May 11, 2014

Birthday Balloon Nail Art + Tutorial

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Blue polish: "L'Hiver" by Renaissance Cosmetics. Nail art pained with acrylic paints)


This weeks FingerFood theme is extra special. The theme is For Scarlett, so this week we are all painting manis in honor of Samantha's daughter Scarlett's 8th birthday!
Now, there is one thing missing from my manicure. And that's a white reflection mark on my balloon. I so wish I had remembered to paint one on, as I had planned, before adding topcoat, but done is done.
-----------------------------------------------------------------
Denne ukens tema fra FingerFood er ekstra spesielt. Temaet er For Scarlett, så denne uken lager vi alle manikyrer for å feire Samanthas datter Scarlett sin 8-års dag!
Det er noe som mangler fra min manikyr. Og det er et hvitt refleksjonsmerke på ballongen. Jeg ønsker jeg hadde husket å male et på før jeg la på overlakk, men gjort er gjort. Jeg valgte likevel å inkludere det i fremgangsmåten, fordi at jeg føler at ballongen ser så mye bedre ut med det på =)




Here are other manis made for this theme too / Her er andre manikyrer laget for dette temaet også




Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

2 comments:

  1. what a lovely manicure for a special birthday girl :) you did a great job love the balloon :)

    ReplyDelete
  2. This is gorgeous, I bet Scarlett will love it, the balloon is amazing x

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)