Pages

Sunday, May 25, 2014

Rose Decal Skittlette

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Pink: "Fairy Floss" by Picture Polish. Silver: "Gossip over Gimlets" by China Glaze. White: "Basic White" by Nailnation 3000. Rose decals from Born Pretty Store)


This weeks FingerFood theme is Nature. I decided to use water decals for the first time, and chose these pretty rose decals to fit in with the theme. Turns out, it is sooo easy applying water decals, I love it! I did white base+rose decals on both my ring fingers and my thumb for this manicure.
-----------------------------------------------------------------
Denne ukens tema fra FingerFood er Natur. Jeg bestemte meg for å bruke vann dekaler for første gang, og valgte disse pene rose dekalene for å passe med temaet. Det viser seg at det er sååå enkelt å bruke vann dekaler, så slike er jeg nå blitt veldig glade i! Jeg lakket med hvit og satte på dekaler på både ringefingerene og tommelfingerene.


Here are other manis made for this theme too / Her er andre manikyrer laget for dette temaet også


An InLinkz Link-up


Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)