Pages

Wednesday, June 18, 2014

Blue Manicure with Rose Accent Nail

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Light blue: "Sky" by Picture Polish. Offwhite "Coconut" by Barry M. Rose decals from Born Pretty Store)


Today I am sharing this pretty manicure. I used light blue on four nails, and off white on the ring finger nail. Then I placed on a rose water decal, and topped all the nails with top coat. On the light blue nails I went back with dots of the offwhite polish, to tie the nails together =)
-----------------------------------------------------------------
I dag viser jeg denne pene manikyren. Jeg brukte lyseblå lakk på fire negler, og offhvit på ringfingerneglen. Så satte jeg på en rose-vanndekal, og toppet alle neglene med topplakk. På de blå neglene dottet jeg også på litt av den offhvite lakken, for å knytte det hele sammen =)



also wanted to share with you this comparison picture of four white and offwhite polishes I have in my collection. "Coconut" by Barry M is my recent purchase in this category, and it feels like I've found the perfect offwhite I started searching for when purchasing OPI's "My Vampire is Buff".
-----------------------------------------------------------------
Jeg ville også vise et bilde med sammenlikning mellom fire hvite og offhvite lakker jeg har i min samling. "Coconut" fra Barry M er mitt siste kjøp i denne fargekategorien, og det føles som at den er den perfekte offhvite lakken som jeg begynte å lete etter når jeg kjøpte OPIs "My Vampire is Buff".


Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)