Pages

Wednesday, June 11, 2014

Swatch: Jelly Belly by Nailstation + Stamped&Flowery Nail Art

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Jelly Belly by Nailstation)

Jelly Belly is a beautiful, light green that still looks vivid. Now, this was very difficult to get color accurate on the photo, but I made it as close as I could get it (sorry about that!). Anyways, this color is so pretty and so summery! I'm not a fan of green, but this shade of green is one I actually like =) The formula of the polish was good, and this swatch shows two coats (three on a few nails) without top coat. This is the first Nailstation polish I've tried, and now I want to try more of their cremes which I hope has similar good formulas too.
----------------------------------------------------
Jelly Belly er en pen, lys grønn lakk som likevel ser fargesterk ut. Denne fargen var veldig vanskelig å få fotografert riktig, men jeg har justert fargen til å bli så nærme som mulig slik jeg ser den i virkeligheten (beklager dette!). Uansett så er den veldig fin og sommerlig! Jeg er ingen stor fan av grønn, men denne nyansen av grønn liker jeg faktisk =) Konsistensen til denne lakken var god, og bildet over viser to lag (tre på noen av neglene), uten topp lakk. Dette er den first lakken jeg har prøvd fra Nailstation, og nå vil jeg gjerne prøve flere av deres creme lakker, som jeg håper har tilnærmet lik konsistens også.




To add some fun to this manicure, I decided to add some white stamping, and some simple flowers on one accent nail. I think the fine white lines really adds a lot to this manicure =) I used a MoYou London image plate (Pro Collection 02 XL plate) and Konad white stamping polish for the white pattern. The flowers were made with dotting tools and the following polishes: "Fairy Floss" and "Totes" by Picture Polish, "Baby's Got The Blues" by Miss Asleigh and "No 146" by Kubiss.
----------------------------------------------------
For å gjøre litt mer ut av denne lakken, bestemte jeg meg for å stemple på et hvitt mønster, og lage noen enkle blomster på en dekornegl. Jeg synes de tynne hvite linjene gjør mye for denne manikyren =) Jeg brukte en MoYou London stempelplate (Pro Collection 02 XL plate) og Konad hvit stempellakk for å lage det hvite mønsteret. Blomstene laget jeg med dotting tools og følgende lakker: "Fairy Floss" og "Totes" fra Picture Polish, "Baby's Got The Blues" fra Miss Asleigh og "No 146" fra Kubiss.


Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)