Pages

Sunday, July 6, 2014

OMD2 - Day 5: Dark

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Matte Metallic blue polish by H&M. Nail art done with acrylic paint.)


For the day 5 prompt Dark, I decided to go with this super pretty dark, shimmery matte blue polish. I also wanted to do something with black and white, in honor of my late grandmother who loved black in everything. She used black and white in her home decor, her clothing and jewellry and everything else. I saw a picture of some drawn flower-looking blobs, and decided to make black and white "blobby" flowers on top of the dark blue base color using acrylic paint.
-----------------------------------------------------------------
For dag 5 sitt tema "Dark", bestemte jeg meg for å gå for denne kjempefine mørke, skimrende og matte blå lakken. Jeg ville også gjøre noe i svart og hvit, som minne om min avdøde bestemor som elsket alt som var svart. Hun brukte svart og hvit rundt om i leiligheten, i klær, i smykker, og i alt annet. Jeg så et bilde av noen tegnete uregulære sirkel-blomster, og bestemte meg for å lage noen svarte og hvite blomster av den typen på den blå basefargen, med akrylmaling.


Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)