Pages

Wednesday, September 10, 2014

Blue Manicure with Rose Accent

Purchased by me / Kjøpt av meg
(Blue: "Strut your stuff" by Essie. Water decal rose from Born Pretty Store)



Today I'm sharing a manicure with a polish I just bought last week. The base color for this manicure is Essie's "Strut your stuff", which is such an interesting blue shade. It's a medium shade of blue, bright in some light situations and darker in other light situations.
So, I first painted all my nails in this pretty blue, and then I decided I wanted to add something extra. After much deliberation, I chose to use some rose water decals from Born Pretty Store. It turned out really interesting, and I am happy with it =)

-----------------------------------------------------------------
I dag viser jeg en manikyr med en lakk som jeg kjøpte forrige uke. Basefargen er "Strut your stuff" fra Essie, som er en virkelig interessant blåfarge. Den er en mellomnyanse av blå, lys og sterk i fargen under noen lysforhold, og mørkere under andre lysforhold. 
Så, jeg lakket alle neglene med lakken, og så bestemte jeg meg for å legge til noe ekstra. Etter mye frem og tilbake valgte jeg til slutt å bruke noen vanndekaler med rosemotiv fra Born Pretty Store. Det ble veldig spennende og lekkert synes jeg, og jeg er glad for det =)



Thanks for stopping by my blog today! / Takk for at du stakk innom bloggen min i dag!
- Marie

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)