Pages

Sunday, March 29, 2015

Easter Egg Hunt + Giveaway CLOSED

THIS GIVEAWAY IS NOW CLOSED!

It's time for a quick egg hunt for Easter here on my blog! I have hidden five colorful easter eggs here on my blog, The eggs are hidden in five different blog posts that has been posted between September 1st 2014 and March 22nd 2015. Here is how to play along:



- Find the five Easter eggs hidden in various blog posts, and unscramble the letters they show to make up a word. Hint: I have hidden the eggs in some of my favorite blog posts =)
- Leave a comment on this blogpost with the word, and include your email address so that I can contact you if you are the lucky winner. Please be aware that none of the comments will show up on this blog post until the deadline is up. PLEASE NOTE: It seems like some of the comments people are leaving right now are not getting through. Hopefully this technical error will be fixed again soon. To remedy this situation, feel free to leave your comment several times, or even at different days to ensure you get through. I will only count one of your comments if several of them gets through.
- The deadline for the egg hunt is April 5th 2015, at 23:59 my time (you can keep an eye on my time here)
- I will draw a random winner from the comments left on this blog post with the correct words, shortly after the deadline is up. I will then notify the winner via email. If I do not hear back from the winner within 3 days, I will then draw a new winner.

So, you may be wondering what the prize is? Well, it's a Mystery Price! All I can say is that there will be nail polish in there, along with some other goodies =) Happy hunting!



Du kan vinne en hemmelig premie, som består av neglelakk og diverse andre saker =) For nå er det på tide med en rask påskeeggjakt her på bloggen! Jeg har gjemt fem fargerike påskeegg her på bloggen min. Eggene er gjemt i fem ulike blogginnlegg som er datert fra 1. september 2014 til 22. mars 2015. Slik gjør du for å bli med i denne konkurransen:

- Finn de fem påskeeggene som er gjemt i forskjellige blogginnlegg, og bruk bokstavene som er på dem til å lage et engelsk ord. Hint: Jeg har gjemt eggene i noen av mine favoritt blogginnlegg =)
- Legg inn en kommentar på dette blogginnlegget hvor du skriver inn ordet du fant frem til, og skriv også inn din mailadresse slik at jeg kan kontakte deg hvis du er den heldige vinneren. Vær obs på at ingen kommentarer vil vises her på bloggen før deadlinen er over. OBS OBS: Det ser ut til at noen av kommentarene folk legger igjen her akkuratt nå ikke kommer gjennom. Forhåpentligvis vil denne tekniske feilen rettes snart. For å hjelpe på situasjonen, så kan du fint legge inn din kommentar flere ganger, eller tilogmed på ulike dager for å forsikre deg om at kommentaren din kommer gjennom. Jeg kommer bare til å telle den ene kommentaren din dersom flere av dem kommer gjennom.
- Deadlinen for påskeeggjaktener 5. april 2015, klokken 23:59 norsk tid.
- Jeg trekker en tilfeldig vinner blant de som har lagt igjen kommentar med riktig ord, så fort som mulig etter at deadlinen er over. Jeg sender deretter en mail til vinneren. Hvis jeg ikke hører tilbake fra vinneren innen tre dager, vil jeg trekke en ny vinner.

5 comments:

  1. OMG and of course I forgot to add my email address! So the word I found was "bunny" and my email address is roaringnails@gmail.com
    (I live in Belgium so if international people can't participate than that's fine!)

    ReplyDelete
  2. Hei, så morsom konkurranse!

    Jeg fant alle eggene, og fikk ordet BUNNY ;-)

    Mailadresse: lilletater @ hotmail.com
    (jeg har lagt inn mellomrom i adressen for å unngå å bli spammet ned av spambots)

    ReplyDelete
  3. BUNNY

    alhavnvik@hotmail.com <3 (Er usikker på om kommentaren jeg la inn i sted ble sendt, så forsøker derfor på nytt.. Håper dette går greit, og jeg forstår at kun det ene forsøket gjelder dersom kommentaren kommer frem to ganger) :)

    ReplyDelete
  4. Bunny

    jenny.grotmol@gmail.com

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a comment! Please do not be alarmed when your comment does not appear right after you have posted it. That happens because I approve all comments via email, to screen out spam. I look forward to reading what you have to say =)